sábado, 22 de noviembre de 2008

HESIAN ONENAK!

Badakit super pesao nazela baino nola izan leike talde hau hain ona! Nundik agertu die Hesian taldekoak? La ostia txikos onenak zarie! (berri txarraken ostean jeje)

Nire zilborretik altxatu ditut begiak
gaur konturatu naiz ze min egiten duen egiak
ispilu faltsu hontatik kendu dut begirada
ez zait batere gustatu orain ikusten dudana.

Alferrik bada ere barkamena eskatzea
berandu bada ere mila aldiz damutzea
horrekin zerbait lortuko nuela jakinez gero
nire zainak moztuko nituzke zure mina baretzeko.

Ta gaur, ondoan behar zaitut berriro
ez naiz nere bizitzaren jabe
zaila egiten zait aurrera egitea
negar batean erori gabe.

Ez da gezurra izan sentitzen dudan guztia
ezta zugatik emango nukeela nere bizia
jakin ezazu: inoiz gehiago ez dizut hutsik egingo
eta nere barruan izango zarela betiko.

2 comentarios:

Mofli & Xhuvy dijo...

En lo de barri txarraken ostean llevas mucha razon, jajajja

Hasate ta Martx dijo...

el k sabe sabe!